en massa skit

idag känns dfet relativt bra.  för jag är inte bakfull vilket jag brukar vara rätt ofta på söndagar.

lov hela veckan känns juh skönt de med. ska nog till östersund på tisdag o köpa en kostym eller nå till studenten. börjar ästan ångra mig när det gäller balen. men de e väll försent ändå nu. har som sagt ingen o gå med. så jag lär juh bli hemma.

i fredas va jag med dennis en sväng o drack lite. vi hamnade hemma hos chlasson där vi grillade lite osv va trevligt folk där. sen åkte vi typ 8 pers i värsta lilla bilen xD de va kul. så hamnade vi på knuten . va ju trubadur kväll då så de va väll lite folk där. träffade massa schyssta personer där.

haha räddade Mr X från en spansk brud som var efter honom som fan. lol. han bönade o bad om hjälp så jag tog tag i honom å drog han bort från henne. de hjälpte faktiskt för då fstnade hon för fjätan hehe.

då va han nöjd iaf. togga slogs med nån finne  så de sprutade blod,


fan jag spelade data igår från kl 9 till 24.00 bara för att ingen vill umgås nått. fan kan ingen hör av sig eller?. så jävla trisst. man undrar som om man har några vänner kvar man kan umgås med. pga att jag inte är med på nått som händer längre..


en Tår..

haha idag har jag vart på skolan jobbat en massa typ. gjorde bland annat klart två feta häften med idrottsteori åsså skrev jag en uppsats. o  de va juh lite kul. för när min svenska lärare skulle läsa igenom den så hörde jag typ hur hun snyftade. och när hon var klar så kom hon till mig o sa att hon inte fann några ord. tårarna började rinna ner för hennes kind åsså skrattade hon typ o sa att de va bland det bästa hon läst som en elev skrivit xD den var underbar och att jag borde publicera mina uppsatser på någon form av hemsida eller tidning. för att dom är för bra för att  bara några få ska ta del av dem ;P haha .så jag tackade o gick därifrån med ett "MVG!!!!!" som hon skrev de ^^.

tänkte att jag skulle gå in på bilden o kolla när jag skulle lämna in min kamera jag lånat av skolan .. då börjar helt plötsligt bildläraren gråta när jag sa att jag ska ta tag i skolan nu sista rycket innan studenten. haha så jag stog typ o skratta bara. sen drog jag hem o spelade lite cs o åt fiskpinnar.

sen vart de gårn med Halo 3 och guitarhero 3 ;P  de va fett förutom att en som typ går i 3an sa att jag spelade som en kärring O.o men skulle vilja se han spela " Knights of cydonia" på expert ja.. hehe

sen bar det hemmåt å spela cs tills nu =). gick fett bra där ett tag ^^

pratat lite med lina mä. fett saknad ^^image3

 

RSS 2.0