-


_-_

17 dagar kvar.

Har sparat pengar nu så jag har en bra budget när jag kommer till sthlm. ska bli sjukt nice. känns som att mitt liv kommer ta en markant vändning.


ska över till johan e nu o ta mig en folköl o kolla film. eller om vi skulle se Vma ( MTV Video Music Awards 2009)
det blir chill. han e påväg från jobbet i ånge nu o e hemma om en timme typ så jag ska väll slänga på mig nått annat än pyjamasen o gå dit nu strax-_-

funderar på att sälja bort en massa prylar också innan jag far till sthlm :P om nån e sugen på lite snowboard prylar så har jag lite grejor. ska nog lägga ner brädåkandet.
-------------------------------------------------------------------_______________________________________

Du existerar inte för mig längre.

Jag trodde att vi ändå skulle kunna ha kontakt med varrandra efter 2 år men men. vissa är allmänt konstiga. hoppas du har ett bra liv. för det har iaf jag. och jag hoppas att vi aldrig mer kommer se varrandra. och jag hoppas på att du själv inser att jag verkligen älskade dig.

RSS 2.0