Mitt hjärta.


Lina Mariell Pedersen

Jag ångrar allt ont jag gjort.. :( klarar inte av det här ensam.

ensam kommer jag nog att vara tills den dagen du ser på mig i ögonen o säger att du älskar mig och vill försöka.
om jag bara fick en chans till så skulle jag göra allt så mycket bättre. jag verkligen känner det. det är bara det jag brinner för just nu. bara dig. det finns ingen annan med det perfekta leendet dom vackra ögonen det fina skrattet  ja allt som jag älskar är du. du är det enda i livet jag värderar men har tappat nu :( jag vill att det ska vara du o jag :/

den ångest o hat jag känner över mig själv har ingen botten. jag hatar mig själv för den jag är. den jag har blivit.
det här är verkligen det svåraste jag vart med om. jag skulle vilja ge allt för dig.

Lina Mariell Pedersen jag har gjort bort mig totalt och jag förstår att du inte kan förlåta mig. men minnena jag har av dig och mig tillsammans kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärta. jag kommer aldrig glömma dig. du är det finaste jag bär med mig innombords. jag kommer aldrig sluta sakna dig. jag vet att tårar o tjat inte hjälper. jag hoppas att du finner den rätta. den som kan behandla dig som den prinsessan du är.  du har verkligen ställt upp för mig. och jag inser att jag har försummat dig. den killen som vinner ditt hjärta vinner högsta vinsten. du kommer komma så långt i ditt liv. jag kommer vara stolt över dig lina.  du är allt jag vill vara men aldrig kommer bli. jag vet inte jag kanske avundas dig så mkt att jag blir svartsjuk på ditt liv.. det kan vara en förklaring. jag ville bara följa med dig på vägen till en framtid med du o jag.

Jag ber tusen och åter tusen gånger om ursäkt. du är allt jag håller kärt.  jag älskar dig föralltid lina. jag vet att mina ord kanske låter meningslösa och att du inte tror på dom. men du ska veta att jag har aldrig varit mer seriös än så här någonsin i hela mitt liv. nu ska mitt liv ta en vändning.  <3 :(

--------------------------------------------------------------------------------------------------------<3

min kära syster kommer hem den 20e. så jag åker nog till henne den sista den här månaden. jag saknar henne sjukt mycket också.

galna tankar

jo.. allt går upp o ner hela tiden, fattar inte varför.
ibland känns det som att allt är fel, att allt bara kommer bli dåligt, att allt jag gör är fel. jag har typ en miljon tankar i mitt lilla huvud som jag inte får ner på papper eller ja i bloggen. jag vet inte hur jag ska formulera en endaste av dom. så jag får stänga dom inne, försöka tänka på något annat, men det är så jävla svårt. allt bara snurrar runt i huvudet som hundra jävla radioapparater som är på samtidigt på maxvolym. jag vet inte hur jag ska fly ifrån det. klarar inte av nått känns det som..

typ vart fan ska jag ta vägen. vad ska jag jobba med. vad ska jag göra imorrn. har jag pengar så jag klarar mig den här månaden. varför sitter jag bara inne o inte tar mig ut förens det är helg då jag kan supa mig full? varför umgås jag inte med nån längre? känner mig som en jävla enstöring som alla tittar på när jag väl är ute. 
varför kan inte jag få vara som alla andra ?
har ganska många Varför i mitt huvud.  men jaja jag hoppas jag tar mig ur det här o tar mig härifrån så jag kan starta om fresh.

sitter iaf o dricker fanta nu o känner att jag inte passar in nånstans här. fick igång min nya telefon idag så de e iaf chill. har dock inte allas nummer men de löser sig kanske senare..




My nerves are shot
My heart is broken
My head’s burnin’ hot
It’s been days since I’ve spoken 

I can feel my soul suffer and bleed
Cause no one out there can give me what I need
My mind has been gone for quite a while
Cause no one out there can make this face smile 

Why am I supposed to be afraid of Hell?
When I feel like I’m already a citizen
And why should I fear getting sent to jail?
When I’m already in my own personal prison 



RSS 2.0