sagi sagi





 

 saknar min saga så otroligt mkt mkt mkt mkt mkt!


 jobbar fram tills fredag. sen blire lite gallej osv. jobbar dock lörda sönda :(

 ge mig en lägenhet i ösd då? vore sjukt bra om nån kunde flytta så jag kunde flytta in xD


saga




 4 månader med saga idag ^^ älskar dig !


nana hey hey

hm funderar på att börja komvux. kanske vore en bra ide. sen typ högskola eller nått ?

jobbat 7 till 12 idag o är hemma o lagar mat nu. jag o mamma lagar pancit ;P bra skit de.

östersund på lörda?

eller vad säger jag ! klart som fan jag ska dit :) måste träffa min saga :) har ju inte fått träffa henne sen den 4e denna månad :O



gammal bild ;P jerry ser ut att ta det bra iaf..


klädesholmen.

galet vackert var det i klädesholmen. vattnet husen allt. allt var fan så jävla fint
något som var finare var nog bröllopet med stefan och annie.
jag hade äran att vara bestman på bröllopet med :) det är jag jätteglad över att jag fick vara!

jätteroligt hade vi på middagen med :) massa folk var det :)


kom just hem. känner mig som en trasdocka efter färden. jag o dennis körde vilse fast vi hade gps påvägen hem ! xd galet dåliga vi kände oss. men tillslut så hittade vi vägen.

tråkigt att man har blivit åkrädd efter kraschen:/. hela jag spände mig när det var skarpa kurvor. så jag satt o blunda varje gång det kom sånna :P






stoffe :)





blomma från middan.




mer från trädgården




paret forseliys kommer ut.




utsikten från balkongen. men nu orkar jag inte lägga in mer bilder. lägger in resterande på fejjan.

tack för en jätte trevlig helg dennis stoffe annie och alla som var med :)



gbgbgbgbgbgbgbgggbgb




 

 blä nu har jag städat en massa.. finns fan inget drygare än det. men det är skönt efteråt när man ser att allt blänker o de luktar gött ;P  kl 04:00 beger sig jag och dennis ner mot gbg. kommer ta en väldans tid gissar jag på.

min nacke börjar iaf bli bättre. den vart väldigt stel fter kraschen. och höften e lite bättre. men lite ont i bollen har jag än :/. men de går över säkert. <3saga


:(




 

 



 uvva. vikken åktur.

 imorrn åker man längst ner i landet då. för att fixa uppdrag "bestman" ^^

kommer bli kung:P

saga<33


voltaren









 glad att det alla klarade sig med livet i behåll..

saknar saga så jag dör..


RSS 2.0