..



 

 buhu.


..

....
låten förklarar en hel del av mina känslor



we <3 you

we love u



saga.. mitt hjärta, vad skulle jag göra utan dig ?


...

lalala segaste dan ever på jobbet. kändes som om sista timmen dödade mig alldeles för mkt.
men men nu har man ätit o peppar inför gymmet. ska vräka i mig alla dessa piller o pulver nu först. jobbigt att jag nyss ätit, för de e så mkt att jag typ blir mätt på enbart pillrena.

poppar förövrigt gyllene tider.... vet att de regnar men det är ju ändå sommar :P haha hade dock vinterjackan på vägen till jobbet idag pga allt regn :)


i helgen vettetusan hur jag ska göra. om jag ska festa eller åka till sthlm på nått sätt ?




jag nackar dig



studenten är nu över igen. äntligen. festat så mkt att det kändes som att jag skulle ta studenten jag med xD haha .. men men nu blire mest bara chilla o jobba. inte lika mkt fest. pengarna bara rinner iväg. o utgifterna blir bara fler o fler. lyckades till o med pajja min kamera på studenten på mysen.. som tur va så va kvällen slut just då o jag kunde gå hem.. men men en systemkamera skulle sitta fint :) ca 3900 kommer den kosta o den verkar helt okej :)


har dock en massa bilder på minneskortet som jag kommer att lägga upp på facebook. tar ju sån jäkla tid o slänga upp det här.

saga är det bästa som finns ! :P:P jag saknar henne hela tiden. o hon slutar skolan om typ 10 min. hoppas hon kommer hit då så jag får ge na en kram :)



RSS 2.0