påsk

hemkommen från röj i lofsdalen. riktigt kul att träffa andreas o hans bror.
lägger in lite bilder senare från natten. pallar inte nu för jag e så schleeten. o ska kolla på en rulle.
The Roommate, säger till hur många stjärnor den får av mig sen :)

dagens fråga

skulle du suga av dig / slicka om du kunde ?
jag skulle absolut inte göra det iaf.
såg ett klipp på big brother rodney idag då han gjorde det. dock tog dom bort det så jag kan inte lägga upp det o visa er.
uppe med tuppen imorse och fixade lite med huset me farsan. ska snickra imorrn han jag o shöbba hoppas det blir bra.
saknar min babe<3

videofyme

Va tvungen o kolla om de funkade ;)
och om det funkar så e det från när johan ska rita en stubin men inte får till det haha


jonas-saga

Hallå där..
har varit i östersund nu ett par dagar med älskling :P har haftsjukt kul på grogen med. festade på neras med lill fredde och johan therese fredriks chef och hans flickvän. vi lekte lite leka, med andra ord. och vi gjorde om med andra ord till att vi ritade på en fet whiteboard tavla. mitt lag vann bägge gångerna. o jag som va as kass på den leken förut vann ;)
härjade på olearys och g3. kanske lite väl mkt.
nu sitter jag här o saknar min älski väldi mycke.. :(
hon får mig o le varje gång jag är med henne och hon är awesome. träffade även hennes franska utbytesstudent som hhon haft i en vecka. de va lite kul :)
fick även vara med när alla fransmän o fransyskor  eller vad det heter skulle åka hem,, alla grät. :P
aja mitt bloggande e inte på top. men det händer en massa saker i mitt liv varje dag iaf :P men jag ska börja dela med mig lite av grejerna lite oftare nu tänkte jag :)
en fin bild på oss två tillsammans <3

RSS 2.0