suicide and redemption




hur galet bra e inte den här låten då?

har en ledig dag idag! och de behövs fan.. somnar på jobbet hela tiden så fort jag sätter mig ner så rullar ögonlocken ner :(..
tur att jag har sovit lite längre idag.. men måste ta tag i lite städning osv nu när man e ledig. tvätta osv-morsan befinner sig på andra sidan jorden i filipinerna och återkommer om en månad. sj så vet jag inte om man ska ta en sista minuten nånstans. har ju semester i 12 dagar snart. du skulle man ju kanske hinna ta en tripp..


btw. nu har massa hantlar o en bänkpress anlänt. galet gött att slippa gå ända till gymmet haha.. :PP beach 2045 ;P


Sinner

Sitter o kollar på Rambo 3.



Ibland beter jag mig som en riktig jävla 3 åring alltså.

Jag kan inte ens säga förlåt även fast personen till o med ber om det. jag har svårt att sätta mig in i andra personers tankar. typ jag känner inte alls hur dom mår när jag gör vissa saker. jag tänker inte på att jag skulle mått skit om någon gjorde så mot mig. 
ska verkligen försöka att skärpa till mig.  
jag  ångrar att jag inte fattat det tidigare, det skulle gjort så himla mkt skillnad.

<3


RSS 2.0