schnööe

såååååe.. städat klart.. nu får de vara nog.
jobbade 7 till halv tolv sen gick jag hem i 25 minus. skottade garagetacket från 100000 kilo snö som vart dubbelt så tungt när den hade blitt kastad på backen som jag senare va tvungen att skotta bort.

sen så åt jag massa skinka o julmust " middag"

nu blire film o slappning. önskar dock att jag kunde ut på lite galej i jul men icke.. nyår får de bli..

PöZzz


en onsdag

julen närmar sig och jag känner inte av nån stämning alls..

jobbar som ett as gör jag med. 100 % denna månad.

jobbsökandet går skit.

varför orkar jag inte ta tag i mitt liv hehe..

hämtade nyss ut min nya gitarrförstärkare. väntar dock bara på den nya gitarren som kommer ikväll :P min gamla ska dock in på lagning i östersund :)

förstärkaren verkar iaf vara rätt så fet :P längtar tills jag får speela på den nu :P
--------------

imorgon så jobbar jag till 11:30 bara så de e chill :)

julklappar osv e iaf klart nu :)



så ser den iaf ut. mkt större irl må jag säga :)


..

throw me in the fire now c´mon

insane :D

galet pepp på gymma nu. men vet inte om nån annan e sugen så jag laddar mobilen med en massa pepp musik o drar dit vid 18 tiden :)

btw så e kanske det här den frånaste låten jag vet just nu :D

-
-

 

så frän va han :D

 

nu ska jag slänga i mig lite mat. chilla lite sen slänga i mig lite tabletter sen gymmäää.

fridens//


dan idag da

Tråk som fan. alla sover och dryg. ^^


idag har det varit som vanligt en massa jobb bare.. åkte runt med åkan en sväng o sladdade lite.
hämtade tommy och en sovande fjuppas o släpade dom till gymmet :D haha stackars fjuppas ville inte :P

det är så jävla synd om mig med för jag har träningsvärk3000ab i svanken. kan knappt böja mig ner överhuvudtaget. :(

och imorgon så e det julbord o fjortisbandy på sveg :) håller mig nog till julbordet endast :) men planerar dock på att vara fullast av dom alla haha ne skoja. blir nog relativt lugnt.

kläderna jag bestälde hoppas jag kommer imorgon ! vore tråkigt om dom kom på månda :/ då fäller jag en tår.

beställde dock 4 linnen med camilla wåger :D som jag får imorgon.
---

jag fick en sån där konstig känsla idag. typ att jag måste ha skaffa mig en hund :O så jag kollade runt lite så får jag värsta erbjudantet av christian på en engelsk staffordshire bullterrier tror jag de va. kostade 12000 men jag skulle få den för 5000 :O givet tyckte jag men sen kom jag o tänka på att jag kanske inte har all tid i världen och det krävs mkt tid åt en sån hund.. så jag vet inte riktigt.. dock sjukt sugen. ska kolla lite bilder på vovvsingen först så ska jag bestämma mig sen :)

<3

<3

:( helgen är slut och nu sitter man här ensam :/
de sög ju.

har jobbat 7 - 16 idag sen va jag med hanna en sväng innan hon åkte till sthlm igen. sjukt trisst att säga hejdå tkr jag .


nu strax blir det gymmet med håkan o fjuppis haha.. undrar hur det kommer gå :P

det känns galet bra innom mig just nu. liksom typ en pirrande känsla som man inte kan beskriva.

-
-
-
-
-

den här låten är galet skön på maxvolym kan jag lova :)


waha

kom just hem från gym.. investerade i ett gymkort :) nu blire fan inge mer supa tänkte jag.. iaf på ett tag :P

åå tänk att imorrn så kommer jag vara glaad som fan :P

men bu måste städa en massa nu :( fast först in i duschen o sen film sen städa :( sen jobbar jag 10 timmar imorrn :(

---



pumpar raised fist bara för att jag e pepp som fan fortf ^^

köra det sista med hantlarna nu sen beger jag mig :)

fridens :)

off 2 bed

off 2 bed nudå.

va o pumpa lite på gym med håkan, de va gött som fan o känna det bränna lite. ska dit imorgon med

ska upp kl 6 o dona lite med frulle osv. sen jobbar jag 7  till 16.. sen blir det hem o stääda en massa kasta en massa kläder i tvätten. sen gym sen film med shöbba..

e lite avis på hans lilla semester på 5 månader i alperna.. skulle inte vilja byta med han direkt :( haha

snart är de fredagsmys ^^ längtar som en tok.  <3

natti

--
-
-
-
-


fallen angel

meeeen !

stressade som kyken till jobbet i alla dessa minusgrader för att få reda på att jag inte skulle jobba överhuvudtaget idag..

haha så kan de gå. kollade nyss på lucky luke. fransk film. somnade dock så jag måste kolla om halva sen..

fiskade fram en chill låt nyss som du måste llyssna på :)

-
-
-
-

 

2 dagar kvar nu ! :D


-_-

oj jäklar vad sent man vaknade idag då :O 13:30..

aja missade tydligen bubbelpool pga det.. typiskt också. aja

jag har ju missat hela dagen. så nu e de bara att äta nått o sen gå till jobbet o jobba till 21.. de sög ju. hela dan försvann i ett nafs där. men jag får skylle mig själv som var vaken till halv fem typ inatt..

fan då jag som måste tvätta o städa osv..

nu blire duschen.

-
-
-
-

RSS 2.0