pics

ja här sitter man. är ledig osv. men vet inte vad fan man ska hitta på. det regnar o är allmänt fittigt ute. så jag har inget o göra. funderar på att basta hemma hos christian bara han får fingrarna ur röven o slutar spela cs.

slänger in lite bilder från senaste tiden tänkte jag.



ishallen brann ner.. (wasnt me)



ute å vandrar



jag o saga


 
babe fredrik va på besök o festade med oss



tompa leker Avatar



grillning hemma hos alex o emilia



o vi va fulla som ägg



tompa



fredrik alex tompa



de får räcka. men jag lägger nog in alla bilder på fejjan när jag pallar. bara de här tog sin lilla tid. cp internet godnatt. nu blire duschen iaf vink


som vanligt så e rubriken ett frågetecken :O

Gah galet schleten. gött du att jag har sovmorgon till 16 imorgon :)

beställde nyss en dator. kalas! kommer nu på onsd eller tisd :)

har jobbat 07 till 12 idag sen hem o la ett nytt golv på syrrans rum. gick rätt jävla bra för at vara första gången jag ens provat. la de på 3 timmar så de e en helt okej tid haha. det va som ett stort pussel :P

och jonas saknar sin saga:(


RSS 2.0