Tursthag.

För att göra en lång dag kort så skriver jag att den sög. har jobbat..


dagens låt är med red hot. hur sjukt jävla bra får en grupp bli ? man kan inte mer än att blunda o njuta av musiken



lördag

Haha det här må va de sämsta jag hört i hela mitt liv..
aja sitter bara hemma ikväll.
orkar som inte gå ut känns det som o det e värsta snöstormen ute typ.

en tisdag

JUST JA! FET TISDAG IDAG. HOPPAS NI BLIR RIKTIGT FETA. JAG HATAR SEMLOR..


en tisdag

Idag klev jag upp kl 9 ! :O duschade, sen in på stan med syrran. möte om försäkringar o shit på folksam. Robert var trevlig. snackade som fan gjorde han iaf. om allt möjligt. sen så va vi in i massa möbelbutiker osv o kollade. syrran skulle beställa saphire rya matta rund på EM möbler tror jag det hette. fanns dock bara i värmdö så får åka dit nån annan dag.

sen va vi på arbetsförmedlingen. rekryteringsträff på tisdag. o jag som hade tänkt att åka till sveg i helgen. men de får bli en annan helg.

sen va vi o käkade thai, dock sjukt äckligt var det. syrran tog en tugga o vägrade äta mer. kändes sjukt snuskigt. typ som om maten o hela stället var lortigt. fy fan. borde ringa hälsovårdsnämnden om det stället.


sen kollade vi runt i tusen andra affärer. köpte ett minneskort till min nya kamera. så nu blire massa foton här snart :P

fan vad jag känner mig dum alltså. fattar inte hur jag kan vara så idiotisk. hur kunde det här hända? det kommer då aldrig hända igen kan jag lova mig sj.





så ser Kameran ut, jag med iof :P

chill music :)


lala

Idag kände jag att jag vill göra något. så jag åkte in till stan o klippte mig. vart rätt bra. kan inte direkt klaga. första frisören på 2 år typ som inte satt kammen i piercingen o ryck pga att dom blev orolig haha.
Gick förbi elgiganten också. råkade köpa en kamera. men det tror jag faktiskt att jag har nytta av. glömde dock att köpa ett minneskort :( dåligt av mig
Följ min blogg med bloglovin

bacon

Stod nyss på balkongen o tjuvrökte när jag fick se 3 småkillar gå förbi. kanske max var typ 8-10 år, när dom heltplötslit började tjaffsa om vem som hade varit på toa först idag. haha dom började slåss som fan o jag började asgarva. då slutade dom. men dom gaddade ihop sig o sa att den 3e inte fick vara med dom längre.
Men kors i bacon. jag är galet hungrig. ska laga till nå mat strax :) får se om Dimman kommer förbi sen. så kanske det blir ut på stan eller nått. vore rätt trevligt.
har varit ute o gått med herr Charlie i solen. parken e rätt fin med lite soljus faktiskt. o charlie är hyperaktiv fortfarande. han äter ett grisöra på en timme typ :P skulle ta mig en vecka om jag nu skulle få för mig att prova haha. men så långt kommer jag nog inte gå.
kanske ska åka med syster upp till Härjedalen nästa helg. åka lite bräda osv.
även att 3D glasögonen man får på bion är sjukt fula haha

p2

Igår när jag stoffe o real skulle hem efter vi vart på stan så skulle vi ta tuben från hötorget till t-centralen o byta där. men de fick vi inte. men vi åkte ändå. för han i kuren kunde ju inte snacka klarspråk.
så när vi kom fram så va trappan upp till våran perrong avstängt med polisband. de va poliser o securitas vakter överallt. så jag trodde de vart nån skottlossning eller nått men sen så vi gick upp en annan trappa och precis när vi kommer upp så kommer dom upp med ett lik på en bår.
de va tydligen en 44 årig man som tappat sin telefon på spåret, hoppat ner för att hämta den men inte kommit upp igen trots att folk försökte hjälpa han så gick det inte. tycker de borde gått. för han va inte allt för stor såg det ut som. han hade dock nån filt över sig men han va ju ändå normal byggd. vad hade du valt en sketen mobil  eller att leva typ 40 år till? stoffe fick en chock sa han hehe..
sen vart det biljard på kvällen.
idag har jag snackat med dom på arbetsförmedlingen. o lagt upp en ny handlingsplan. hoppas det ska gå bra nu. nu måste jag verkligen ta tag i det hära o inte bara slappa.
idag så gjorde jag iaf pasta carbonara :P vart sjukt gott.  men de e ju sjukt lätt också :P
nu blire simpsons sen film sen sussa. syrran slutar kl 1


frontline - Pillar

Avatar 3D visningen var grym. nästa film på listan blir Alice i underlandet. verkade ha grymma effekter i 3d :P. första gången 3D film va sjukt nice. ni som inte sett en film i 3D måste fan göra det. 4D låter spännande med dofter osv vore ballt o se.
har träningsverk. sjukt tråkigt. men de går nog över snart :) charlie är depp ikväll. o pia jobbar till 05:00 inatt.
sjukt bra låt btw..
handlar om en massa mord inatt på Discovery. sjukt intressant. men läskigt med. sjuka människor det finns alltså..
imorgon så ska jag amanda o linn. kanske erik o hans polare eller nå gå o bowla. ta några kalla o chilla :) ska bli trevligt. får se vart man hamnar sen.
nu tänkte jag kolla nån film. såg på " My sisters keeper" igår. o jag måste erkänna att jag grät till den filmen. sjukt jävla sorglig film. måste ses ! så äre bara. har du inte sett den så måste du ladda hem den nu eller nått :P
somaren med göran blire inatt och I hate valentines day.

Avatar 3D ?

har varit i östersund ett par dagar. träffade min kära vän manollis :) de va trevligt. träffade även en massa andra trevliga pers.
va även på olearys o tog mig några kalla på fredan. de va trevligt.
ikväll ska jag o syster o piotr gå på avatar 3D visningen. ska bli kul. har aldrig sett nån film i 3d förut så de blir kul.
förövrigt har jag bar sökt jobb osv. ska nog se till o få något snart :P
hm charlie mår bra. men är dock lite sliten efter promenaden vi gjorde. han springer runt i djupsnön o bara huvudet sticker upp :P de ser lite kul ut :P
snöar som fan här i sthlm gör det. träffade på en gubbe när jag va ute o promenerade med hunden. som sa att han bott här sen 1963 o han hade aldrig sett så mkt snö i hela sitt liv. de va lite kul iom att jag själv e van med mkt mkt mer snö :)
aja tänkte slänga upp några bilder men jag hinner dock inte iom att jag har en tunnelbane tid o passa. för att vi ska till piotrs lägenhet o kolla lite.
återkommer när jag har mer tid.
vinkevink :P

RSS 2.0