Freestajlo.O

Feezt ikväll.

vet inte vart jag hamnar men jag landar nog iaf på folkan senare ikväll.


god jul

sjukt trött. ska upp o jobba kl 7. sen blir det feezt :P


killt

pust jobbat sen kl 11 o har rast en timme nu.

varför vaknar jag äckligt tidigt o snoozar 5 timmar :O skriver mess som jag inte ens kommer ihåg typ. hm de e nått lurt.

sitter o väntar på korvgryta. sjukt gott ska de bli. hungrig som fan. klarar inte av att äta frukost typ. får ont i magen hela dan då :(

ikväll ska jag hjälpa jonte o packa. sen blire film eller nått. typ en påse chips o en liter cola. de ä dä bästa på kvällen :)

förövrigt så börjar de bli kallt igen :O segt de men de har iaf kommit en massa snö :P


btw sjukaste reklamen ever på en energidryck xD måste ses






aja, mat sen jobba till 8a sen film ;P

försöker kväva känslan

vaknade nyss. lite slite osv sen helgen. men de va en rolig helg. nu ska jag jobba hela veckan som kommer. även att jag jobbar nyårsafton. de sög ju. o när jag slutar så är alla i vemdalen o super skallen av sig.

gah jag är redan less på min nya telefon. nån som vill köpa den för 2500? hehe


å snön fortsätter att bara ösa ner. känns som att jag måste ta mig till backen snarast. har inte ens åkt en enda gång.
men de e kanske för att jag gör så mkt annat. o tar mig inte tid.


har inte köpt en endaste julklapp än o jag jobbar hela jävla veckan också.. sjukt dåligt. men jag ska nog beställa mig en bärbar dator i julklapp till  mig sj.


funderar faktiskt på att göra en tatuering. men vart o hur o vilket motiv vet jag inte :P har tänkt huur länge som hellst känns det som. o piercingen i ögonbrynet funderar jag på att skippa nu. för jag fick en dörr sparkad rakt på den så jag spräckte nått inuti känns det som. svullet o gör ont. svart ring på vänstra sidan läppen vore chill.



fan för mig

aja har inte skrivit på ett jag.

sitter o har lite ångest från gårdagen.. jag vet att jag inte ska dricka ren sprit men har man inget annat så e de ju lite svårt. ber iaf om ursäkt till dom jag gjort upprörda. o jag lovar o laga alla saker. verkar som att garderober är min grej. hehe.

totalt less vart jag när jag märkte att mina skor va borta. trodde att nån snott dom men så va de inte. håkan klampade in med dom när jag var som surast.

vaknade typ kl 13 idag bakis som fan o började ringa runt o be om ursäkt.

btw har en ny telefon. en samsung touchwiz. mkt mkt rosa var den iaf. ser ut som jag har snott den när jag tar fram den.
drygt o skriva mess på en sån e de iaf. tar fan tusen år känns det som :(


och shiit ! vad hon är fin !!  helt galet otroligt fin :) vart typ chockad igår ! :) men aja :)

nu ska jag å papi laga spagetti o köttfärssås ;P

lite depp musik idag pga läget.


I hope u die

sjukt trött man kan bli av att jobba :/  dock jobbade jag bara 7 till halv 3 xD

helgen närmar sig ;P freda då jävlar ! :P

känner mig vilsen som fan o vet inte vad jag håller på med just nu. har varit så sjukt irriterad idag. har känts som om jag vill slita huvet av nån hela dagen.


dabadi

Hm. Slapp dag som fan idag.



 inte gjort något typ. legat i soffan kollat på tv. eller jo jag dammade mitt rum. men utöver de inget. funderade på att gå ut men 20 minus är fan bara för mkt. så jag väntade lite men de vart fan inge bättre o nu e de nog fortfarande lika kallt ute. men jag måste ju. ciggarett begäret stryper mig annars.


btw så ska jag på julbord den 12e om jag nu e hemma. men de tror jag. ska bli kul o svulla. det ä jag bra på har jag märkt. nedgången av vikt sen sthlm e nu glömt o jag väger ca .. kg:P haha vore ju värre om de va tre punkter eller hur :P

aja skummar igenom youtube hela tiden efter bra videos. men de e sjukt drygt med segt internet :/ men jag hittade nog de skönastecompilition klippet iaf ;P som kommer längst ner på detta inlägget.

imorgon blire jobb :/ så jag kan int ta mig nån öl ikväll :/ alltid samma :(

få se i helgen om jag besöker östersund :P vore trevligt. handla lite jul kul saker o ta nån öl :) vet bara inte vart fan jag ska sova :P men men jag får tälta eller ta in på hotell nån som e på ? förövrigt så vart manollis pappa häromdan ! sjukt kul för dig gubben<3 :)


RSS 2.0