äntligen !

Sista dagen på jobbet i sveg nu. sen drar man. tråkigt att man missar studenten o tompis 20 års kalas :(
men men det kommer fler tåg på den fronten..
har sjukt tråkigt. borde packa egentligen. men här ligger man lat som man är :(

P&L

Aja har inte skrivit på en miljard år. ska iaf börja mitt nya jobb nu på torsdag. första platsen blir Vinliden. ligger uppe vid Lycksele. de är ju en bit dit.
hoppas på mer lön med det här jobbet iaf.
annars e allt lugnt o stilla som vanligt. tar mig dock aldrig ut på fest längre för de dyker alltid upp nått innan. som tex jobb..
bokade Peace & love biljetter idag eller närmare bestämt fyra st då det blev fel.
1900 biljetter tog slut på två minuter. o jag fick två av dom med camping o 2 utan :). ringde dock o sa att jag bara ville ha dom med camping. så pengarna tillbax om typ 2 dar.
kommer bli galet skoj. o efter det blir det yran :). hoppas det blir gött.
har varit med min babe i helgen, eller jag har jobbat massa natt så vi har bara varit med varrandra på dan.
saknar henne en massa massa :) <3

RSS 2.0