F.u

Dagen började sjukt jobbigt. La mig kl 07:00. syster väckte mig efter ett gräl med sin kille kl 11:00 så det sög ju.

Har nyss varit på krogen med nino o ed, trevliga brassar. Även att jag spelade gitarr idag kändes sjukt kul.

ska luncha med Mikim imorgon o snacka jobb osv, sen kommer Angelica hit. sen blir de klubb eller något. o jag kan fan knappt skriva på ett vanligt tangentbord pga att datan jag har hemma är köpt i portugal så den har inte åäöxD men men .

nu gör vi king size räkor o ris.sen blir det krogen i stan. Welcome to the goodlife


boll

Galet.
jag har fan tappat kontrollen over tiden. jag vet knappt vad det ar for dag. hur mkt klockan ar osv. man kanske borde sova nan gang. vaknar o stiger upp kl 4 eller senare varje dag.
imorgon hoppas jag det ar onsdag hoppas jag. o da blir det utgang.
var pa stan idag med syster. kollade klader pa Zaras. omg. jag kommer bli en helt annan person hhe.. hittade sjukt mkt klader dar. lite stek men vafan satt ju perf o skona var dom ocksa.
kopte en ny mossa pa stadium idag. syster valde. den va faktiskt ganska fin. jag kollade typ inte pa de. gick bara ttill kassan med den. hehe
de e nan dryg fan pa sms som vagrar saga vem det e.. sant e skit. o jag garvade idag nar jag fick ett mess pa facebook xd lol som fan sager jag bara. och jag alskar och hatar dig samtidigt.
gah.. jag spelade gitarr igar o det var bland det skonaste jag gjort pa 2 veckor. o de va chill som fan. satt dar o kakade brasiliansk mat o spelade gitarr med en av sthlms basta gitarrister fett nice. o charlie sov som en stock hela kvallen :)

..

men kan ni sluta. jag skrattar bara åt er seriöstxD hahaha

welcome to middle east..

Jag skrattar...
jag har haft besok av tompa i helgen :P vi har haft det lagom chill. strosat runt pa stan. tagit x antal ol. haft en kroggrunda ingen kommer ihag sa mkt utav men valdigt trevligt..
han tog aven med sig min data o min efterlangtade morgonrock xd jag tror jag kommer andvanda den valdigt valdigt mkt. eller jag vet.
vi var pa tempelbar. sen pa after. jag kanner nagra av personalen dar sa det var helt okej. det enda som forstorde kvallen var nog jagern xD skapligt kalas efter nan san :P en flaska bold forsvann pa 4 groggar. men en 70s ska inte racka langre an sa.
satt o chillade i lagenheten med nino syster markus o tompa innan. markus e ratt galen om man sager sa men en galet skon manniska. vart manga harliga skratt den kvallen innan krogen.
tompa spydde som en vattenkran o jag lagade mat xd.. aven att nan hade slangt sjukt mkt strobrod i vagnen vi akte nar vi skulle hem. sag ut som hela golvet var tackt med sagspan xD.
dorrvakter ar sa sjukt dum i huvudet sa det finns inte. vore jag dorrvakt sa skulle jag nog vara den basta  som finns xd jag o tompa rorde oss mot metal krogen. tompa var totalt wasted sa jag fick nastan leda honom dit. o nar vi val var framme sa var jag tyddligen for full for att komma in. men vakten pekade pa tompa o vville att han skulle ga in xD vilket fucking javla mongo till vakt. typ lamna ledhunden utanfor o slapp in den blinda..
och jag kan inte mer an att bara skratta... btw sa kopte jag varldens skonaste troja. en troja att alska i alla vader:P..   visserligen ratt sa dyr men vill man ha natt sa ska man kopa det. inte fan vantar man tills det e rea pa skiten o alla har likadant? aja..
imorgon eller idag menar jag sa ska jag kopa ett nytt hemmabiosystem hade jag tankt. orkar inte ta hit stereon jag har i sveg. lixxom de e ratt sa mkt att ta med sig eller fa skickat. billigare o kopa nytt. o jag vill verkligen ha en blurayspelare :P
tvn funkar iaf huuur bra som hellst. vet inte om jag skrivit de men jag kopte en 46 tums lcd tv. samsung is the shit. men man blir ju sugen som fan pa Led .. sjukt mkt pengar bara. men aja jag o tompa har hyrt 3 filmer som vi ska se innan han drar hem imorrn sa jag maste vara lite social o sluta skriva massa meningslost skit pa den har sidan..  jag ar iaf sjuuukt le pa att syrran bestallde en soffa som det skulle ta 2 manader att leverera pga att hon ville ha en annan farg xD sofflos en manad till men golvet funkar for tillfallet ganska ok hehe..
natti / js

ledig.

Tagit det mkt mkt chill idag. har endast varit ute i typ en timme. sen sa har jag donat med tvn. kopte en 46 tums lcd full hd tv igar. vart en samsung. e riktigt najss om man sager sa.
imorgon vet jag inte riktigt vad som hander. ska fixa lite med tvatten osv. packade upp alla klader jag hade med mig xD damn vad javla mkt de va..
orka att du horde av dig... lev ditt perfekta liv,, i dont give a shit.
sitter o lyssnar pa.. casper's ballad - one last wish. otroligt skon lat iaf. onskar att jag kunde spela piano sa bra.
har lite angest over att jag lamnade gitarren i sveg >( sjukt le faktiskt. sa jag ska nog kopa mig en ny pa mandag eller natt. typ natt bulligt skit som e nice o spela pa anda.
och fatta hur sjukt jobbigt de e att skriva pa en data med helt annat tangentbord an det svenska . allt sitter fan huller om buller :S
tuben mot norsborg passerade nyss xd alla som va pa sov typ xd men de kan bero pa att kl e 6.. men aja.
welcome to the middle east ! jag tror jag sag en svensk idag xD haha typ kolla en svensk. man gar typ runt o e radd att dom som e runt omkring en har bombbalte pa sig. man bara vantar pa att nan skriker JIHAD eller nagot dylikt. ne skoja men de e valdigt blandade nationaliteter har omkring bara nagra stationer bort e de ju bara utlandskt folk som bor. de e som att vara i ett annat land men med samma klimat som sverige..
men aja kanske ska ta o sova lite nu. ska man skriva godnatt nar kl e 6 ? :S aja jag vet inte sa jag later de vara ogjort.

mwaha

Jag flyttade till sthlm igar. har dock inte sista i alfabetet pa denna xd.
tog fan 7 timmar med buss x( fett segt feta manniskor som tar plats o en fet brud som stirrade pa mig hela vagen. kandes lite konstigt.. kanns som jag lamnar mina vanner jag har dar i sveg. men jag kommer hem o halsar pa :)
shoppat hela dagen idag akte ut pa stan typ vid kl 12 o kom hem kl 20.. 13 lappar fattigare :( men ooh sa nojd jag vart ^^  inhandlade lite alkohol for helgen for 500 :O imorgon blire krogrunda. mota upp nagon gammal polare o chilla.
btw sa suger barbara att skriva pa sa javla hart xD

La coca Nostra

jäkla bra låt jag hitta. cousin of death med lcn :P ikväll har man laddat upp inför helgen med ett helrör o en back :P gyllene bocken imorgon. brukar vara sjukt kul bra stämning med enlitersstop :P ikväll blire nog en massa också typ jonte o fjuppas raggarn o massa mer ställen. får se vart man hamnar. nu ska jag strax äta:P blir en god gryta o ris o en massa grönsaker :)

förövrigt så blir det nog sthlm på tisda. har fortfarande inte löst allt med grejerna men jag kan nog hämta dom nån gång senare. e ju iof inte så mkt. mest stereon o tvn o datan som tar upp plats. över o ut.

RSS 2.0