...


...

men fy... är jag inte för söt för att vara sjuk en helg som denna ? jag borde ju vara ute med dom andra o dricka öl ? haha nejdå.

nu har jag varit sjuk i typ 3 dar. konstigt som fan vaknar flera gånger på nätterna o håller på kokar sönder o sen håller jag på fryser ihjäl sekunden efter ? :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

om man älskar nån mer än man älskar sig själv som plötsligt försvinner vad gör man då?..

chili

:P Fii faan ! nu har jag varit i sthlm i några dagar o jag känner mig som en ny människa. humöret är på topp o jag känner att inget står i min väg. jag kommer förmodligen segna ihop till gammla jag när jag kommer hem men de e ju så när man känner sig instägd som om man har suttit i en container utan ljus o shit i 4 år. men nu känns allt så jävla bra jämnfört med annars.


jag har shoppat lite. typ för en sisådär 8a. jo tusen... men men man vill juh ha nått snyggt på kroppen..

jag va ut med sandra för nån dag sen. de va rätt chill. inte träffat människan på typ 2 år minst :P  så vi firade lite haha. vi lekte spårlöst försvunnen . typ sthlms versionen. men vi failade. men vi hittade dock en Rock kareoke bar xD haha det skönaste stället jag vart på  på väldans länge. haha peppade folk till att sjunga så mkt att sandra vart le o försökte få upp mig haha. men nein.
sandra lämnade mig dock för en fyrkantig arg kille utanför stället xD haha kl va typ halv 6 o jag vinglade iväg mot donken. men dörrarna var låsta så jag vart smått arg och såg sedan ljuset. 7eleven ! jag hade kommit till himlen. dock satt det ett gäng lodisar o två tanter som surfade på kontaktannonser där... men det lyste o maten var himmelskt gott ^^

nu har jag suttit o spelat msn spel mot oden xd orka att jag förlorade hela tiden då :/ haha men de e sånt man får ta xd spelade i nån timma mot lina s igårnatt med xd o hon vann hela tiden me :/ kanske är född förlorare jag helt enkelt ? ;P nejdå. 

har åkt runt lite med nico idag o tagit det chill. haha jagade en snubbe med bilen som trodde att vi var civ aina xD haha de va lite lustigt. killen fick typ hjärtattack.

 nico skulle dock jobba imorrn så vi skulle ta nån bira imorrn ist.
o nu väntar sängen :P ska bli skönt o lägga sig :) pepp på en ny dag. har sökt lite sommarjobb idag med. kändes rätt så bra. va o shoppade lite med syster också. men wtf natti.. 



btw massa stavfel men sånt får man räkna med.. kan inte skriva på en bärbar o så enkelt är de bara;P

RSS 2.0