chill

De va nice i  lördas ;P. hängde lite med stoffe, sen så drog jag hem o käkade osv, sen drog jag till mackan drog i mig nåra öl. så kom amanda dit men hon fick inte följa när jag o mackan drog till fredrik. hemma hos fredrik möttes vi av markus bäck, hans flickvän . olsson å fredrik. o fredrik olsson. de va rätt nice chill musik osv mickis dök upp också. sen begav sig alla mot duvan. möttes av ..... . de va typ låst så då gick dom flesta hem till mig o drack lite ett tag. oden dök upp då med. sen drog vi till duvan när portarna öppnat sig efter ett missförstånd tydligen. så festade vi där o levde lyckliga i alla våra dar.. ne då men hamnade som vanligt på statoil...

idag har jag bara chillat ätit en massa nudlar ;P o suttit här. ska väll ta o bege mig mot christian snart. 




image2

Fotade lite idag.. ska fota lite med planji sen tänkte jag. han som kan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0