dan idag

Fixade just en så kallad blogg.. hum tror inte jag kommer ha nån som läser här så ja kan känna mig fri o skriva allt skit jag vill hehe nice nice.




idag har vart en rätt så slapp dag. klev upp 8 :S haha o jag som ställde klockan på 6 xD haha. men men kom på skolan. första lektionen va typ gympa eller jumpa vettifasen hur det stavas. vi hade iaf bad i vårt nya badhus. rätt chill lektion. alla elever satt i nån bubbelpool typ xD
resten av skoldan spenderade jag att kolla på alla äckliga jävlar på skolan. blir äcklad av vissa :S vet inte varför men jag kan inte låta bli att tänka på att dom e grymt äckliga. tror att dom kan en massa o vet bäst bara för att dom går tex sp nv. jä*la *****. =) men men. sen kollade jag på film medans jag gjorde nå idrotts teori hehe. men handels ettorna. de va nice förutom att tom höll på säga hörru hela tiden. bara för att jag gjorde bort mig häromdan typ.


sen gick jag hem på den slaskigt blöta vägen.. fikade lite o ringde sen support.. jo min dator dampar så nu är den nerpackad o ska skickas till linköping imorgon. hoppas den kommer tillbax hel nu då.. tog mig typ 6 månader innan jag kom på att jag borde ringa support skiten. o nu ska jag sova.. men nighty nighty ;P mitt första inlägg ever BTW..

Kommentarer
Postat av: Hemliig

Klart att dt är ngn som läser ;),

2008-03-29 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0