hehe

de vart lite knas i fredas. kom hem till Håkan för att han hade tydligen folk där så jag o chris o floff drog dit. de försvann plånböcker och floffs skor hade nån fitta kastat en bit in på grannens gård :S fattar inte att man kan vara så jävla fittigt svinig.. man går väll ut för att ha kul osv inte förstöra för andra o sno saker :S



och sen när jag nicke o chris ska handla lite på statoil så blir min cyckel stulen av nån liten fitta från funäs eller kring de området. så jag chris o nicke gick ut, o så såg vi hjul spåren. så vi gick efter dom som ledde ända fram till lägenhets dörren.. tur att det hade snöat nån millimeter så man såg spår.. efter att vi stått o ryckt o sparkat på den dära jävla porten så kommer fittan ner i kalsonger o t-shirt barfota. o öppnar dörren :S oså säger han att han trodde det var en turist som slängt av cyckeln på statoil ? my ass att han trodde de? han stod där o kollade på mig innan han tog den. men värst av allt så säger han helt plötsligt " det var inte meningen att ta din  cyckel.." va hur jävla korkad får man bli?. sånna som han ska juh ha ett jävla nackskott ?. ångrar att jag inte drog ut han i snön o stampade dom dära fula tänderna ur käften på han!... men men.. en annan dag, en annan plats.


hade trevligt igår med stoffe o hans tjej o familjen hans. satt o åt torkat älg hjärta å drack 750 kronors whiskey ;P o HB ;P hehe. ska väll ta o ringa han snart btw. sen inatt flummade jag chris floff o planji lite hemma hos chris de va kul haha. skrev en låt text om planji o hans funderingar.. hamnar nog på youtube när de e klart xD

jaja nu ska jag klä på mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0