Partey


i helgen har jag bara festat typ. de va nice. i fredas va jag hemma med tompa jonte sofia christian . drack upp en back öl innan vi drog oss fram på byn. vart lite konstigt tjaffs på statoil. men de löste sig. träffade även en massa trevligt folk.











lördan så vart jag väckt runt 1 pga att sparven o hans flickvän ringde o ville att jag skulle köpa cigg åt dom. så kom dom förbi å hälsade på. sen drog vi ut. å besökte thai affären lite. träffade även andres där.. sen träffade jag på lunda som tyckte att jag skulle dricka öl med han. så då följde jag med honom hem till hans lägenhet å satt o kollade lite saker på youtube.. sök på spider bite :S höll på spy de när jag såg de. sen ringde lars om att  vi skulle gå hem till bäck. så gick vi dit o battlade lite guitar hero 3 ;P de va nice. öl öl öl. sen kom det en massa mer folk. sen drog alla till lunda o skulle spela öl spelet. kaj vart tydligen fullast o rev bordet med all sprit på.







kom folk hela tiden typ. sen drog jag anna o linkan till statoil för att innhandla lite korv o sånt. sen drog vi till duvan.. halkade som fan o landade på ryggen. o anna bara skratta hehe . men men tänkte inte mer på det.  linkan ringde emma jakobsson o försökte övertala mig att ligga med en tjock tysk utbytesstudent med krulligt hår å en gigantisk mage. för en platta öl. men jag klarade mig utan det hehe. hemma hos duvan vart det efterfest galej. satt o snackade en massa med pålsson o jonte. drack iskall jäger ;P de e fint de. där upptäckte jag att min armbåge såg deformerad ut. typ alldeles uppsvullen. måste vart sen jag ramlat typ.. sen bagav jag mig hemmåt. snackade med lina i telefonen tills jag somnade=). å nu väntar jag på att min syster ska komma hem så jag kan få nån mat nån gång ffs.  hon kommer från stockholm vid 18:00 typ segt segt. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0