Våldtäkt...

hum.. jag blir fan brydd ja..... 

människor som gör sånt

människor som tror dom kommer undan med det

människor som ens tänker tanken på att våldta en stackars liten flicka

människor som dom borde avrättas på tv 4 varje lördag eller nått så alla kan se och hata dom.

fattar inte att en sådan sak skulle kunna ske i en liten by som sveg :S fatta vad korkad man måste vara om man gör nått sånt i en by på ca 6 tusen invånare. alla vet vem alla är och ingen kommer undan med nått.. nackskott ska dom ha hela jävla högen som är våldtäktsmän.


jag har hängt med lina sen i onsdags till idag =) har varit trevligt =) va på fest hos millan osv träffat en massa goa vänner osv. tagit det lugnt kollat på film o gosat en del =).

ikväll så kommer jag antingen sitta hemma o inte röra på mig alls. kanske träna lite datamuskler. eller så ska jag försöka få tag på christian o chilla lite med han. lina lämnade en hel chips påse till mig ;P så jag kanske blir sittandes framför tvn mä.. man vet som aldrig vad som kommer hända på kvällarna =)

Veckans minus går till Trond som lyckades hålla mig vacken med spam sms till kl 05:00. funderade på att gå hem till honom o bryta av telefonen =) tack vare honom ser jag ut som en  levande mumie från 400 f.kr hehe

maat maat! nu e den nog klar, ska gå in iaf o kolla om den e det för magens kurrande överröstar min stereo :S

Kommentarer
Postat av: Lina

alltså.. det är helt jävla sinnesjukt! Hur fan kan man.

2008-04-01 @ 17:25:14
URL: http://liinap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0