..

ge mig ett jobb nudå? .

orkar inte bara gå o dra hemma lägre. känns som att jag kastar bort all min tid på att bara va.
har tagit de jäkligt chill idag iaf. åkte med pappa på sveg en vända bara o fixade lite ärenden o nu e de mat snart.
tkr att nån kan komma hit o umgås med mig lite så jag har nått att göra.

lina åkte hem idag iaf. så nu sitter jag här nu igen.. fan fattar inte vart alla tagit vägen. har som tappat all kontakt med mina vänner som jag har haft. snart står jag väll här ensam kvar känns det som.

tänk om allt bara kunde vara som förut.? :/

ska vi leka ? har fått en stor snöhög utanför mig nu så de e bara o ta med sig pulka o komma hit. jag bjuder på oboy sen o mackor :) hepp skit i de då..

hehe jaja du måste då iaf lyssna på steve vais "sisters" sjukt bra låt.

nån som vill köpa snowboard jackor btw ? har för många jackor nu :P kanske lägger upp bilder på dom sen så får man buda :P

vink

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kommer å leker i snöhögen din ja! ;D

2009-02-10 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0