gah (-.-)

rätt så jobbig dag. vaknade bakfull som fan en kvart innan jag började jobba. så jag sprang till jobbet. sen så va de så himla segt hela dan. det hände inget typ..
festade lite igår. eler festa o festa.. va med jenny louise lina o jannike ett tag innan vi  gick till johan e. sen så vart de bara segt så jag drog hem typ runt 12.

har fått lägenhet också ^^ men det svåra e o välja den här i sveg eller den i stan. för jag jobbar juh i sveg osv o jag har juh inget jobb i stan. men de vore skönt o komma härifrån. så jag vet inte om jag ska chansa o flytta till stan eller om jag ska spela säkert o ta en lägenhet i sveg först. dock så va lägenheten här i sveg rätt så skabbig. tapeterna var från 60 talet o inventarierna från medeltiden ungefär..

men ska nog gå till härjegårdar o höra om inte dom har nån bra lägenhet..

fan ikväll blir det så jävla lugnt. bara sitta på mitt rum o lyssna på musik spela musik o spela cs :)

btw det är alla hjärtans dag idag o min älskling e flera mil bort :( kan inte bli sämre. jag som ville ha en mysig kväll med henne, kolla på nån film äta något gott o bara ha det almänt mys.. men vi får ta det lite senare.

vink

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh, älskling. Kom hit och ha alla hjärtans dag-mys med mig nuuuuuuuuuu. SAKNAR DIG! <3

2009-02-15 @ 22:40:36
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0