men Jan

hehe. de dära med film vart inte riktigt som de skulle.

sitter ist här i min soffa ganska så sliten bakis med huvudvärk..
vaknade av att min far stod i garaget o tutade med bilen sen kom mamma o sparkade på dörren o skrek typ att jag skulle ut o skotta snö. så jag rullade sakta ur sängen o kröp in till tv bordet o fick tag på en fanta som jag köpte inatt och åt upp hela flaskan för att jag va så törstig.

såg nog ut som en zombie när jag skottade idag för jag verkligen skottade i slowmotion typ som i Matrix när det händer något coolt men de va inte så coolt men de gick iaf i slowmotion. tog väll typ en halvtimma kändes de som. när jag va klar så stog pappa o skrattade åt mig för att jag såg lite nere ut.

haha polisen i sveg må juh vara one of a kind. läste länstidningen nyss o där stod det att polisen rensar upp i gammla arkiv för att få nr antalet anmälningar så dom vill lägga ner så många mål som möjligt bvara för att få ner statistiken typ ?

tänkte kolla på den dära filmen nu iaf  får se om jag somnar eller nå.

flummig kväll igår btw

vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0