men va ?

haha..

skulle ju bara vara hemma o kolla film o äta chips igår.
men då ringde emil vid 7 tiden o sa att han kommer o hämtar mig för han hade en massa sprit som vi skulle dricka.
tänkte först stanna hemma men när han stod utanför så va de bara till att hoppa in i bilen. drog först på knuten för dom skulle äta. sen va de att bestämma sig för vart vi skulle ta vägen.. antigen östersund eller så vemdalen pga att det är sportlovs veckor så e de mkt folk.

efter mkt grubbel så åkte vi o hämtade en massa mer folk. vi va väll kanske tio eller 11 pers i bilen xD lite trångt men de gick bra. kanske lite nackspärr typ haha.

träffade sjukt många som jag kände.  o jag o fredrik yrade på som fan typ.
va med om en hemsk sak där med :S stod ute o rökte så kom det en tant. typ den äckligaste fetaste jäkla kärringen på hela vemdalen typ o så började hon snacka åldrar o shit. hon stod å hälde läppglans i hela ansiktet typ o jag skulle gissa hennes ålder. hon trodde jag va 25 men de va juh lite fel. jag gissade hennes ålder på 67 men de va 53 hahah kusligt så jag sprang därifrån o upptäckte att någom hade tagit min öl som stod o väntade.

de va säkert vakten xD

nu sitter jag o väntar på mmina chipspåsar o en trocadero ^^ skickade mamma o pappa på dollar så sitter jag o pillar med tre datorer typ. drygt när inget funkar :/ men men. ska städa lite på rummet o dona nu för lina kommer o hälsar på ikväll.

vink vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0