wööööööh...

FAN! vilken jävla dag det har varit idag.

vaknade vid nio av att telefonen ringer.. det är privat nummer o jag tänker fan jag ska juh redan jobba idag så jag lägger på.. somnar om o sen ringer det igen 20 minuter senare. blir le o svarar. kände igen rösten så jag tänkte att det var chefen som skulle skälla ut mig eller nått sånt. men chefen heter inte Bengt Ove kom jag på. nyvaken som jag va mummlade jag fram några ord innan han sa att det var från Polisen..

det gällde misshandel och olaga hot 2007!.... men vem fan minns nått i detalj från två år tillbaks ? speciellt nyvaken.. han gav mig 20 min o komma till stationen för förhör. så jag sprang i princip dit..

va relativt opigg på stationen med så han som förhörde mig vart lite smått le hehe. men vad gör man ?

efter förhöret så hasade jag mig fram ut igenom stationens dörrar o slet fram en efterlängtad ciggarett o tänker är det nått jag har glömt ? drar upp telefonen o ser att jag har klippningstid bokad. så jag gick dit lite fort. o kommer en timma förtidigt. hmm så jag satte mig ner hos frissan o somnade nästan. klippningen vart väll okej men inte som jag tänkt..

sen sprang jag typ hem för att tvätta håret men fastnade dock framför datan. kollade på klockan o såg att jag började jobba om fem minuter så jag slängde i gelé i håret o drog på mig jackan. kom väll en 15 min sent men de va nog ingen som märkte det. väl där så satte jag mig ner i en soffa o halvsov o tänkte typ "fan vad lugnt det va idag" precis då hörde jag värsta dunset. 

så jag hamnade på sjukhuset i 2 timmar o fick se en massa blod o shit. sen vart de taxi ner på sveg igen. jobbade över 1 timme typ. klev in hemma o startade datan för det hade jag förtjänat tyckte jag men då kom mamma in o sa att vi skulle fara o kolla på nån show som 5orna här i sveg hade ordnat som lillsyrran va med i.. vissa kunde inte sjunga för 5 öre kan jag juh säga. men nu sitter jag här iaf oförsöker slappna av men de går som de går..  cs hela natten nu känns det som eller tanka hem nån bra film. Tips vore kul ? hehe

Kommentarer
Postat av: Cisse

Shiet vad läskig dag! Vart var det du jobbade?

2009-02-06 @ 13:38:00
URL: http://badassbandana.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha, du har de inte lätt du ;)

2009-02-07 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0