Mr, Roboto

jobbat idag :/ klev upp kl 11 fast jag började tolv till 21 det sög ju iom att jag va uppe hela natten typ haha..
jag trodde jag skulle dö inatt. men sånt händer hehe. kommer inte på nått att skriva om typ. igår va jag iaf i härdal o kollade på lite folk o markus fagwall eller hur det stavas xD

jag o stefan stod framme vid scenen med alla små typ 8a till 10 åringar o skrek som små tjejer hängde i gallret så markus kollade snett på oss xD det va lite lustigt. men men de va ju fan i härdal.. mötte massa folk där som man inte sett på länge. träffade även min steffi. galet vad mkt jag gillar henne som vän.

  jag åkte iaf dit med stefan erik martin och robin. landade på campingen vart även vittne till han som satt vid vårat bord drack ur en flaska whiskey med grillkorv i spydde ner min granne christoffer s kläder xD. så jag å grannen liftade med en fyrhjuling bort mot emelie.. eller svartfyrhjuling ungen skulle fan ha pengar för att köra.. grannen sa att det skulle ta oss ca 10 min att gå. men det tog fan 10 min på fyrhjulingen..

väl framme så satte vi oss ned o drack lite sprit o öl.

nu sitter jag o lyssnar på rock classics ;P haha tråkigt man har. ska väll leta reda på en film o chilla chili bara o spela gitar eller nått. över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0