Burn, intense energy

Alltså jag bor bland al quida eller hur det stavas jag svär!. nyss var det nån som sprängde en bomd inne på Sätra centrum haha skakade ända in i lägenheten där jag bor. jag överlevde iaf.
är du skadad eller i chocktillstånd så föreslår jag att du ringer 112 snarast.
har haft en jävligt lugn natt för jag mådde inte alls så bra efter gårdagens bravader. stod dessutom o rökte på balkongen och jag har utsikt över tunnelbaneplattformen, det kom en kille med bestämda steg mot 5 pers som satt i en glaskur. han hoppade på en kille och fick hela högen på sig och skapligt med stryk. blod hela ansiktet hela händerna. han måste vart i allra högaste laget för vem fan hoppar på 5 pers ensam ? aja hoppas han hinner hem o tvätta skjortan innan blodet fastnar.
Jag ska nog hitta på nått med herr andersson imorgon. så de blir nog stan o chill bara. svepte 2 st burn 500ml energidryck btw. kändes som hjärtat skulle hoppa ur. och de e nog därför jag e vaken fortf och kl är 07:13 pepp musik hittade jag nyss o gettin closer med the neverdies. funkade iaf. hehe
nån som vill skänka bort en dammsugare ? skulle vart bra att ha. sopa hela lägenheten är rätt jobbigt .
och jag vill ha en soffa med. hatar hatar hatar att sitta på en köks stol o kolla tv osv syster beställde en soffa men ville ha en annan förg så då skulle det ta nån extra månad innan den kom. men den e sjukt fin och stor :P så jag ska nog ta o köpa ett fint soffbord tänkte glas eller marmor ? eller svart pianolack . aja. ska förövrigt måla om rummet jag sover i :P ska bli kul. aja  godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0