dagen

Galet slut idag.
Vaknade kl 8a :O drack 2 Powerking till frukost. Sprang ner till tunnelbanan. o akte in till stan. Val framme sag jag att jag hade en kvart pa mig att ta mig till arbetsformedlingen sa jag joggade dit. sen narr jag kom fram va de typ 4 jobbcoachforetag som ville varva en till deras foretag. alltsa att jag skulle soka jobb via dom. bland dom 4a var det en tjej som var totalt vardelos pa att prata. jag borjade garva o hon gick xD haha. hur fan kan man skicka ut nan med piip rost o som stammar till att varva folk ? dom kan ju inte va riktigt kloka. sen pa motet sa holl jag pa att spy pga att det va sjukt mkt folk o jag va sjukt hungrig..
sen nar jag kom hem sa gick jag syster o ed en sjukt lang promenad. men de va vackert iaf, fotade lite som ni kan se pa bilderna nedan.  Sen vart det pasta carbonara eller hur det stavas. sen somnade jag o vaknade nu typ kl 19:00..

Kommentarer
Postat av: sofiak

kom hem! :(

2009-11-04 @ 20:47:55
URL: http://sofiakristoffersson.bogg.se
Postat av: Anonym

Kukigt snygg äru!

2009-11-05 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0