12-2=9

Lite från helgen.

fredan började hos håkan som vanligt innan vi tog oss med skjuts till fjuppas. men väl framme så kom jag på att jag fan inte ville gå in där av nån konstig anledning. hehe så jag o tompa fixade så vi kunde åka till dansken. så vi hamnade på raggarlängan. de va en rätt chill förfest :P trevlig stämning iaf :P

sen så gick vi över vägen o hamnade på annas 18 års kalas. där va de trevligt folk o cap morgan va där med. snackade o hade det chill där ett tag :) sen liftade jag ner på byn igen med ludde. som kom med typ världens minsta bil tror ändå vi va 5 i den där lilla saken. svegskrogen såg sjukt tråkigt ut så jag hoppade av på mysen. tompa var iaf försvunnen. inne på mysen var det rätt trevligt ända tills nån liten hora slog oden i bakhuvet :S

vet inte vem de var men han låg på backen o grinade efter att jag o en till visat vad vi tyckte om det. o hans polare måste vara skådespelare som däckade av en putt o spelade över som en b skådis från indien.

sen så siktade jag mot håkan för efterfest. dock sjukt full så det tog ett tag o gå dom där 400 stegen. väl framme så kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände.  vaknade iaf hemma lugnt o stilla utan några synliga skador från kvällen.


läste nått reklam shit om en fotograf som fotade ärr åt folk o hjälpte dom fixa pengar från försäkringsbolag. ska nog ringa en pling o höra med han om ett ärr jag har på armen. kanske får mig en slant då :) vore väldigt välkommet xD

btw så jobbade jag 17,5 timmar inatt. eller från igår typ 07:00 till 21:00. sen va jag på väg hem från statoil vid elva tiden på kvällen när lollo ringer o frågar om jag vill ta över hennes pass. då va de bara att ladda med energi drycker inför natten 23:30 till 07:00. har sovit en timme idag bara för att jag dampade loss på datan jag skriver med nu.  sen vart jag väckt efter en timme av mamma som skulle på dollar o handla julstjärnor :P..

aja sjukt långt inlägg så jag ger mig nu o ger dig den äckligaste reklamen jag sett tror jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0