haj





känner mig lite sådär idag...
typ att allt bara kan dra nånstans.

men imorgon så ska jag iaf göra världens starkaste woook med mama :P o idag så lovade jag sofia att jag skulle köpa kakor av henne :P äter inte ens kakor längre xd haha. men men pappa kanske vill ha.

är ganska mkt mat man slutat med. o ganska mkt annat som man hatade som liten, de har man börjat med ist..


jobba kl 8a imorgon. kommer dö. har inte klivit upp före kl 14 på ett bra tag xD.


tiden läker alla sår e så jävla mkt skitsnack iaf. jag håller på förblöda fortf.
och jag vet att de är så sjukt fel. för egentligen så borde jag bara strunta i sånt. för jag hatar känslor. kan fan inte visa några känslor. o har svårt att hantera andras känslor. konstigt. önskar att jag aldrig hade träffat dig överhuvudtaget. och jag önskar att jag hade kunnat lagt min tid på nått mer nödvändigt än dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0