Memories

Bakfull som ett as.
Evelina o Erica var här igår o tog det chill. sen åkte vi mot fridhemsplan :) eller om de va typ stadshagen :P va där i nått klubbhus. drack lite o snacka. de va typ 90 % blattar hehe
mötte upp jonas andersson i gamlastan. vi gick på nån krog där kommer inte ihåg vad den hette iaf. sen så  när vi skulle hemmåt så var det typ 7 st turkar eller nått som började snacka en massa skit. slingrade ur oss det. men helt plötsligt skriker jonas typ kom då ! jävla blattar haha så dom började jaga honom.
men jonas kom snabbt in i en taxi . då kom dom på att dom kunde ju lika gärna slå mig lite. men de slingrade jag mig ur med.  va nyss o handlade lite. typ 10 liter dricka. synd att dom inte har ett apotek i närheten..
och hur ska man orka med kvällen :O
poppar för övrigt memories med david guetta just nu :P

Kommentarer
Postat av: M

vad vare jag sa, låten är grym ;) PUSS

2009-11-09 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0