ohnoez*

Jag kommer hem freda den 13e.
kommer säkert krocka eller nått haha :P
Åker med nico hem iaf. o han har precis fått tillbaka sitt kort. så han skulle till landet sa han.
blir nog en rejäl fylla o träffa lite folk :) ska ta med mig mina gitarrer upp är iaf en del av planen.
förövrigt så e de snöblandat regn här i Sthlm kallt o blåsigt. o i Härjedalen yrde snön ner hörde jag.
Kollade på 200 sekunder med Aschberg eller hur de stavas. om min praktik plats jag hade i sthlm :P o systers gammla jobb After och Templebar.
Dom har iaf drivit en hjälpfond som förra året drog in 20 miljoner. men hade bara skänkt bort 1 i hjälpande syften. hur fan kan man ha 90 % i kostnader o samtidigt ha ett expanderande krog imperium i sthlm ? ? haha vill jag hjälpa nån så ger jag pengar direkt till en uteliggare så slipper nån som sitter hemma o räknar pengar o dricker champagne ta del av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0