oystersoynd

Woo ne men jag kom just hem från Östersund typ.


Fick nått jävla ryck innan jag skulle lägga mig o sova. ringde Sparven o tjatade på att han skulle följa med till Östersund o bara strosa runt o kolla lite folk o ta det chill. kl va runt 2 å jag hade precis borstat tänderna o lagt mig. så va jag tvungen o kliva upp igen o sitta vaken tills bussen gick mot stan. sov hela vägen dit förutom när jag snarkade till för högt :P


köpte iaf 2 linnen o en ny fresh DC t-tröja.

skapligt färdig e jag iaf. funderar på att sova lite nu snart.
mysen va inte så kul som jag hade förväntat mig :/ men det kan bero på alkomängden som jag fick i mig. tror inte den var låg hehe..


hoppas helgen som kommer för nått kul med sig o inte en massa bakfylla. eller jo okej om den e på rätt nivå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0