didi wawa nono

Hade en galen lörda o en skön sönda :)

hamnade uppe hos lunda i lördas, var en massa roligt folk,  en massa hud blev det xD
dock var det en massa spya på väggarna haha, Surströmmingskrig vart det innomhus också, kan ju bara tillägga att det var bland det vidrigaste jag någonsin vart med om. hur fan kan man äta sånt frivilligt :O, och i söndas så drog jag på folkan med massa folk dock vart det pinsamt när jag tappade en öl så det va glas över hela golvet :O o jag fick stå o sopa glas :( o alla kollade :(.

var även upp med håkan christer jonta o christian till chris mama, där vart det piercing o grejjer, slänger in bilder från det sen imorgon tror jag. men kan lägga upp lite från lördan nu :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0