sunshine




  Hallå.

hittade denna sköna video nyss :) vart som glad när man kollade på den :)
solen skiner o jag har rivit ut en massa bråte från garaget. allt ska kastas enligt mig men pappa e en sån som vill spara på saker men men. plockade även fram min gamla planka nu. skrubbsår o vrickade fötter i sommar ?
ska dra till sthlm snart med chris o folk o köpa mig en longboard o massa kläder. har även fått jobb nu till den sista augusti med fast + rörlig lön över den fasta så de blir chill. spanar även efter en lägenhet nu att ha över sommaren innan de blir thailand. funderar dock även på dra till typ cypern eller något dylikt. och jag är dryg o har fet text jag vet. men tänk om det kommer in nån på min sida med syn problem ? tänk så ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0