whaaaaaaaat! :O :)

gah tänkte att jag skulle ta det chill hela helgen men så ringer dom idag innan middan så jag fick inte äta nått förens nyss :S  ble men pengar e bra skit. iaf när man inte har speciellt många utgifter. mn dom lär ju bli många nu efter jag fått lägenhet. dissade dock rosa huset. för vem fan vill bo i en skokartong?

hm har en massa kort.



lägger dock bara upp några pga tidsbrist och bristande intresse :D



saga ^^



Emilia :)



en jonas och en halv saga :P



random hos lars



tror johan gav mig flörtögat ? ^^




rökpaus hade vi också.

ne nu blire natti. nattinatt
godnatt?


Kommentarer
Postat av: saga

saknar dig <3

2010-04-18 @ 22:23:49
URL: http://sagababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0