ari i jan

nu sitter man i sthlm igen. väntar typ på att shöbba kommer ner nu till helgen så de blir chill. lite utgång o sådär.
känns sjukt skönt att det äntligen finns en fet soffa här som man kan sitta i ist för köksstolarna. Charlie e hyperaktiv så jag ska väll ta en pomenad med han strax. även att grannungarna va ut med han nyss, men men. lesspå alla hundleksaker som ligger överallt i lägenheten det mesta är av plast o piper. funderar på att smälta ihop alla till en stor leksak så man slipper plocka upp alla sen.
mulet väder här i sthlm men de e inte så kallt så de gillar vi. :)
åker in till stan sen o käkar något med syrran när hon slutat jobba.  ska nog på zaras o kolla lite kläder.
hm vet inte vad jag ska skriva om . orkar iaf inte lägga in nå nya bilder idag för jag ligger sjukt bekvämt i soffan.
kanske kan leta upp en bild på Charlie.
.charlie
och där va den ja. . hehe aja ska in i duschen nu å sen ta en promenad. handla lite mat med tror jag att jag bör göra. ha en bra dag//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0