gaga romamama igor !

jag har hittat min nya idol. kung på gitarr e han. ! måste lära mig spela den här låten.
har pressat hans låtar hela dan. så jag sa åt shöbba att ta med min gitar nu när han kommer ner på lördag ! :P längtar ^^
förövrigt så har jag nyss kollat på this is it o band camp. band camp sög. somnade efter typ 15 min. o this is it. då satt jag å väntade på att han skulle dö men  men. han dog fan inte :( aja. men huvudsaken är att han är död på riktigt.
imorgon så e syrran ledig. då vet jag inte riktigt vad de blir. blir väll städa osv. vi lagade wok idag sjukt gott vart de. men de vart en aning starkt. har en tendens att bli så när vi lagar mat haha.
hittade ett gym alldeles runt hörnet där jag bor :P ska nog dit imorgon o kolla hur de ser ut osv. dom hade solarium o shit med så jag ska nog sola lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0