godnatt*

kl är 06:40 och jag håller på dör. rummet krymper och de allra minsta ljuden är irriterande. charlies steg när han tassar runt i rummet låter som bomber som faller. mitt humör e inte på topp. blir bara sjukt irriterad för ingenting. ska ut o röka en cigg o sen lägga mig. shöbba åker hem kl 1 imorgon. så då blire lite ensamt ett tag.

nu e de fan slut på festandet i ett tag. har fan festat för mkt. känns sjukt onödigt bara. e inte ens kul att gå ut längre.
på måndag så åker jag nog in till media market o köper mig en kamera. pga den rosa skit mobilen jag köpte inte har en bra kamera så känner jag mig tvungen att köpa en kamera. för jag kom på att jag behöver ju inte köpa en ny mobil bara för att få en bra kamera. men de blir nog en matchande färg. rosa.   ska fan köpa mig en rosa laptop med.


min dator e typ skrot nu. shöbba skulle laga osv men de vart ju inget med de.

galet skönt iaf när de e mkt rea i stan. flyttreor osv. 50 till 70 % e min grej ;P men jag fattar inte grejjen med att tjejkläder e så billiga? typ en tröja som man köper på rea kostar 9 gånger mer än vad tjejernas tröja skulle kosta utan rea? konstigt..


kan inte skriva mer. blir typ sjukt irriterad när tangentbordett låter så himla mkt.


jag fattar inte varför du klagar så sjukt hårt på allt heller. e de bara för att du fattar hur sjukt dålig du är eller e det bara för att du e sjukt ful? du borde kanske inse att du ser ut som en bög o kanske innerst inne är en ? skulle jag träffa på dig här så skulle jag knuffat dig framför ett tåg på tunnelbanan så dom fick skrapa upp dina kvarlevor från vagnens undersida men aja nu ska ja röka o sen sova. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0