onsthag

hallå. kollade nyss på flickan som lekte med elden. eller "kollade". somnade efter 30 min kanske. verkade dock bra men får kolla mer sen nån annan dag då jag inte ska jobba 18 timmar samma dygn. 07:00 till 15:30 sen nu hoppar jag på igen kl 21:00 till 07:00 ringer dom o vill att jag jobbar imorgon så dör jag :P


kan även berätta att jag hade en jäkla go helg. fredan va chill o lördan så ägde jag o duvan dansgolvet. vilken syn de måste ha varit, skulle dock göra allt för att slippa o se den själv. som vanligt fotade jag som en jävla galning. men allt de ligger på fejjan. så jag hänvisar er dit ist.

jag åkte lite bil med ludde lörda natt o fick prata med herr blå. eller de va två unga killar aldrig sett dom förr. aja 1000 kr minus för ludde. de va lite tråkigt o jag fick inte min bakis cola. :(


jag har bestämt vad jag ska göra efter sommaren o jag njuter bara jag tänker på det, men mer om det imorgon eller nått för jag måste göra mig nått att äta nu innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0