husky :)

skrattar smått för mig själv när jag inser saker. haha!



men just nu kanske jag är den gladaste killen som finns :P
ser fram emot helgen som bara den.
hoppas veckan går fort så jag slipper vänta allt för länge.
känner mig typ som den gladaste i hela världen..
inte ofta man känner så kan jag lova..

har precis haft kanske världens fetaste måndag även fast jag jobbade 10 timar typ :P
va på husky o träffade massa trevligt folk.. gamla bekanta ansikten osv. förlorade dock bowlingen med fet marginal. rännan 9 ggr är ju inget o va stolt över. men på wii e jag något vassare på så passa er ;P


nu ska jag lägga mig så jag kommer ännu en dag närmare :)

natti pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0