dagen idag

Dagen har varit jobbig som fan. svetten sprutar å orken bara sinar bort från kroppen. man känner att tiden aldrig tar slut o man ser getinghelvetena överallt..
ringde chefen o klagade o sa att det var getingbon överallt men han sa att vi va tvungna att stanna där ändå så de sög ju lite :/
har precis suttit o kollat igenom bilderna från yran. galet skoj. jag saknar dom där dagarna redan o jag vill uppleva fler sånna roliga dagar med en massa tok :)
iom att mitt internet suger kan jag tyvär inte visa er förens på onsdag då jag kommit hem.. fan jag saknar mitt hem. mitt hus mitt rum o min underbart världsbästa säng. inte sovit i den på 2 månader snart :(
mina gitarrer e nog mest saknade förutom mina vänner. fan vad jag ska spela gitar o umgås när jag kommer hem :D
----
lägger upp en bild på min älskade bror med.

Kommentarer
Postat av: stefan

snygg bild brosan:).älskar dig med.

2011-08-05 @ 09:55:13
Postat av: stefan strandberg

snygg bild bro.

2011-08-05 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0