Rain

vaknade trött som ett as idag... slängde i mig några Rosenrot tabletter o käkade frulle.. sen va jag faktiskt relativt pigg :) o jag drack bara 1 energidryck.. o jag dricker typ 4 eller 5 varje dag jag jobbar annars :P
Vindeln heter stället jag är på nu. kan jämnföras med älvros typ. men dom har mkt fin natur. o en fors som rinner alldeles bredvid campingen jag bor på.. hörde dock att det varit knivslagsmål här inatt o nån hade fått åka till sjukhuset.. knepigt att det händer på en sån här liten ort hehe..
trivs mer o mer på jobbet gör jag iaf :) kommer mer in i det för var dag som går. önskar bara att mina kompisar fanns på plats med.. datan får vara min vän på min ledighet :P
förövrigt sitter jag o kollar på utlandsresor o funderar över vart man ska jobba i vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0