umää

hallå!
tänkte lägga in massa roliga bilder från yran 2011 men uppkopplingshelvetet suger ute i skogen.
befinner mig i tallbacksåsen tror jag på en sketen camping.. sämsta boendet vi haft. men som tur är får vi ett nytt boende imorrn. hoppas på att det är finare där. dock har vi en ganska nice badplats här. det e ca 4 mil till umeå härifrån så ska nog in till stan där o kolla lite snart :) vi ska vara här i ca 2 månader iaf..
-
yran var kanske den bästa yran jag vart med på.. Paintball ! badade i forsaleden eller vad de nu hette med. kanske det vackraste utebadet jag varit på med forsar o fin natur :) umgåtts med mkt trevligt folk med ! måste göras om tkr jag..
.
slänger in alla bilder på fb från yran ist när jag har en bättre uppkoppling..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0