pow pow

omfg!
vilken *ävla helg. tackar alla som va inblandad ;P
man ska inte pussa mot sthlmare på husky. iaf inte om man gör det mot en annan kille märkte jag igår xd hahah
jag jerry muntzing o bamse satt o drack en massa igår o snacka skit om livet. letade skjuts i 4 timmar gick runt på sveg o tjatade på alla som va lame o vägrade skjutsa för att ist sitta vid datan o spela lol..
fick tag på emelie herrdin till slut som gärna ställde upp :) o de tackar vi för.
fredan på mysen va chill som fään med. hamnade på eftergallej hos danskar. blev dock utkastad pga mitt gulliga humör ;P  men jag e inte den som deppar för de.
men de finns dock en hel del annat  som ja inte nämner här som jag deppar över.
-----------
men men en go låt vare ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0