vindeln

Vädret suger.. kallt o regnigt..
jobbet var iaf chill idag. skalade bort ca hälften av hygget på några timmar sen lunchade vi när en såg gått sönder.. somnade efter lunchen sen töllade vi oss lite osv kan lägga in filmen senare. så nu e vi hemma o lagar mat osv.
jag o Håkan ska laga spagetti o köttfärssås ;) kommer bli nice ;). vi blir dock mobbade pga våran höga ketchup konsumtion eller hur de stavas..
som vanligt va jag sist in i duschen.. vilket resulterar i noll gradigt vatten typ. riktigt hemskt att duscha iskallt tycker jag :/ har börjat fundera över om jag ska resa till uppsala o dedär o festa eller inte. hade varit skönt o bara dra hem o lägga sej i sin egen säng o krama kudden lite.. träffa lite kompisar o familjen..
sen så kan jag ju spara lite pengar så jag tar mig utomlandsnångång :) thailand vore förjävla chill de. new york får fan vänta lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2011-09-02 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0