rubriken

Kollade nyss på The change up. va riktigt riktigt rolig :P rekomenderas starkt!.
har inte hänt så mkt sen jag slutade för säsongen i skogen. saknar faktiskt att luffsa runt i skogen o kapa träd :) och gemenskapen med gruppen.
mitt nuvarande jobb tar dock knäcken på mej men vad ska man göra? i got bills to pay !
känner mej lite nere idag faktiiskt.. känns som att det är nått som saknas. känner det varje gång jag vaknar o jag tänker på det varje kväll innan jag somnar.. känns drygt att de är så. men jag vet inte riktigt vad jag ska fylla på tomrummet med.
var på motorgården idag med o kollade på loggan jag gjort åt dom :) dom har gjort en stor skylt av den som dom ska ha utanför deras lokal :) kändes kul o se den :)
simon o tompa drog nyss o nu sitter man här o funderar. ångrar typ att jag struntade i att jobba imorrn. hade kanske varit bra. men jag jobbar hela helgen så jag tkr jag förtjänar lite tid för mej själv. blir nog gymmet o laga nå gottigt till middag :) sen umgås med simon o tompa kanske :)
aja enough för tonight pöss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0